Vazgeç
Bildirimler

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün
Alışveriş Sepetim
0

Sepetinizde ürün yok.
Hemen ana sayfaya dönün ve ürünleri keşfedin.

Ürünleri Keşfet

Yükleniyor...
Haberler

GÜNCEL HABERLER

Arzum 7 Yıldır Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası’nın Ana Sponsoru!

2016 Arzum Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası, 6-12 Mart tarihleri arasında Çeşme Sheraton’da düzenlendi. 2009 yılından bu yana kadınları satranç sporuna teşvik etmek ve kız çocuklarının gelişimini desteklemek amacıyla satranç sporuna gönül veren kadınlara destek olan Arzum Elektrikli Ev Aletleri, 2016 Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası’nın ana sponsorluğunu üstlenerek, final turnuvasında Çeşme’de yaşanan büyük heyecana ortak oldu.

Arzum ana sponsorluğunda 6 Mart Pazar günü başlayan turnuvanın kapanış ve ödül töreni 12 Mart 2016 Cumartesi günü saat 17.00’de Türkiye Satranç Federasyonu Başkanı Gülkız Tulay ve Arzum CEO’su S. Mete Zadil’in katılımıyla Çeşme Sheraton Hotel'de gerçekleşti. Yaklaşık 80 sporcunun yarıştığı turnuvada ilk iki sırayı alan sporcular, Avrupa Kadınlar Satranç Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı.  

Arzum Turquality ile dünya markası olacak

Arzum Turquality ile dünya markası olacak

Küçük ev aletleri sektörünün lider markası Arzum, dünyadaki devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality Programı'na dahil oldu. 2011 yılında, yine Turquality kapsamında yer alan Marka Destek Programı'na alınan Arzum, geçen 4 yılda yurt dışındaki ihracatını 10 kat artırarak, dünyanın 30 ülkesine ihracat gerçekleştirir hale geldi. Ulusal çapta markalaşma sürecini tamamlayan Arzum, dahil olduğu Turquality Programı ile global marka yolculuğunu emin adımlarla sürdürüyor. 
Turquality Programı'na dahil olmanın Arzum için gurur verici olduğunu ifade eden Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı " Arzum markası ile Marka Destek Programına dahil olduğumuz zamandan beri ihracatımızda, vizyon ve hedeflerimiz doğrultusunda, ciddi oranda artış meydana geldi. Hedefimiz, bu yükseliş trendini koruyarak, Arzum markasını bir dünya markası yapmak. Halen 30’a yakın ülkede satılmakta olan yeni Türk kahvesi makinemiz Arzum OKKA ile şimdiye kadar hiç bulunmadığımız Amerika kıtasını da hedefliyoruz. Turquality programı bu noktada bize önemli katkılar sağlayacak” diyerek düşüncelerini ifade etti. 

Arzum'dan Deniz Şef'li etkinlik

Küçük ev aletleri sektörünün lider markası Arzum, yemekleriyle ve televizyon programlarıyla sevenlerinin gönlünde taht kuran Şef Deniz Orhun'u Çiğli Banco Çelik AVM'de İzmirlilerle, Aksu Şirinevler Şubesi’nde ise İstanbulda buluşturdu.  Gerçekleşen etkinlikte Deniz Şef, inovasyonuyla öne çıkan, eşi benzeri bulunmayan "Sadece Arzum'da" ürünleriyle nefis tarifler hazırladı ve katılımcılara sundu.  

Deniz Şef etkinlikte konuklara Arzum Dublex ve Blendart hazırladığı tatlı topları, Arzum Fırrın ile hazırladığı küçük ekmekleri,  Arzum Blendart'la karıştırdığı muz ve portakal suyu karışımını ve Arzum Duoterm'le hazırladığı çayları ikram etti.

Business Awards

Bu yıl 9.'su düzenlenen ve Avrupa’nın 33 ülkesinden 24 bin şirket katıldığı Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Avrupa İş Dünyası Ödülleri Yarışması’nda ‘Ulusal Halk Şampiyonu" unvanını kazanmak üzere Arzum oylamaya katılıyor. Katılan şirketlerin üçer aşamalı değerlendirmeye tabi tutulacağı yarışmanın ön etabındaki değerlendirmeler sonucu ‘Ulusal Şampiyon’lardan biri olarak seçilen şirketler faaliyetleri ve başarılarıyla ilgili hazırladıkları videoyu online olarak yayınlayacak. Videolar arasından en çok oy alan şirket 3 Mart 2015 tarihinde ‘Ulusal Halk Şampiyonu’ ilan edilecek. İnternet üzerinden yapılacak oylamanın ilk etabı 24 Şubat 2015’e kadar devam edecek. İlk aşamayı geçen şirketler, 3 Mart 2015 ile 16 Nisan 2015 tarihleri arasında gerçekleşecek oylamanın sonucuna göre tüm ‘Avrupa’nın Halk Şampiyonu’ seçilecek. Mayıs 2015 tarihinde yapılacak törende ise şampiyonun kim olduğu belirlenip ödüllendirilecek. Oylamalarwww.businessawardseurope.com sayfasından gerçekleştirilebilecek.  

Okkalı Muhabbetler

27 Ocak Salı günü 13.00-15.30 saatleri arasında Güneştekin Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan OKKA’lı Muhabbetler’de kahve ve sanat konuşulacak. Sanatçı Ahmet Güneştekin, Gazeteci Balçiçek İlter ve Arzum Elektrikli Ev Aletleri Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı'nın konuşmacı olduğu "Arzum Okka ile Okka’lı Muhabbetler” söyleşisinde sizi de aramızda görmek bizi çok mutlu edecek. 

Arzum, Avrupa İş Ödülleri Yarışması’nda ‘inovasyon’ dalında ‘ulusal şampiyon’lardan biri oldu.

Arzum Elektrikli Ev Aletleri, Avrupa iş dünyasındaki bilinirliliği ve mükemmelliği desteklemek amacıyla düzenlenen Avrupa İş Dünyası Ödülleri Yarışması’nda (European Business Awards) ‘inovasyon’ alanında ‘ulusal şampiyon’ olarak seçildi. 

Elektrikli ev aletleri sektörünün lider şirketlerinden Arzum Elektrikli Ev Aletleri, Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Avrupa İş Dünyası Ödülleri Yarışması’nda ‘ulusal şampiyon’larından biri olarak seçildi. Bu yıl 8.si düzenlenen Avrupa İş Dünyası Ödülleri’ne Avrupa’dan 33 ülke, 24 bin şirketle katıldı. Yarışmaya katılan şirketler üç aşamalı bir değerlendirmeye tabi tutuldu. Bunun yanı sıra iki aşamalı halk oylamasının da yapıldığı yarışmada 132 jüri üyesi görev aldı. Değerlendirme sonrasında 33 Avrupa ülkesinde 709 tane ‘Ulusal Şampiyon’ seçildi. Arzum Elektrikli Ev Aletleri, ‘Ulusal Şampiyon’lardan biri olarak kabul edildi. Bundan sonraki süreçte ise Arzum, ülke şampiyonları olarak ‘Avrupa Şampiyonası’na katılacak. 

Arzum Elektrikli Ev Aletleri Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, şirket olarak aldıkları bu ödülden büyük mutluluk duyduklarını söyledi. Arzum’un inovatif bir şirket olduğuna dikkat çeken Kolbaşı, “Kuruluşumuzdan bu yana hep daha iyisini yapmak için uğraşıyoruz. Bunu yaparken kullanıcılarımızın ihtiyaçlarının yanı sıra ürünlerimizin kullanım kolaylığına, yenilikçi olmasına özellikle önem veriyoruz. Bunları, arkamızdaki güçlü Ar-Ge ekibi ile gerçekleştiriyoruz. Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul gören ‘Avrupa İş Dünyası Ödülleri’nde aldığımız sonuç da yaptığımız işin ne kadar doğru olduğunu gösteriyor” dedi. 

Arzum Fırrın Ekmek Kızartma Makinesi’ne IF Design ve Design Turkey’den ödül

Tüm kullanıcıların yaşamlarını kolaylaştırmak için yenilikçi ve güvenilir ürünler üreten Arzum, 2011 yılında piyasaya sunduğu Fırrın ile uluslararası tasarım ödülü IF Design Awards’da ve Turquality kapsamında düzenlenen Design Turkey’de ödüle layık görüldü. 

Pratik çözümleriyle hayatı kolaylaştıran Arzum Küçük Ev Aletleri, fonksiyonelliği ve şık tasarımlarıyla dikkat çekiyor. Yenilikçi ürünleri ile kullanıcılarının hayatlarını kolaylaştırmayı hedefleyen Arzum, 2011 yılında piyasaya sürdüğü Fırrın Ekmek Kızartma Makinesi ile iki ödülün daha sahibi oldu. 2007 yılında genç tasarımcı Atıl Kızılbayır’a Endüstriyel Tasarım Yarışması’nda ödül kazandıran Fırrın, IF Design Awards ve Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri’nden de ödülünü aldı. 

Ekmek kızartma makineleri için alışılmışın dışında bir tasarıma sahip olan Fırrın, 2013 yılında 60’ıncı yılını kutlayacak olan ve tüm dünyada tasarım alanında gerçekleştirilen en önemli organizasyonlardan biri olan IF Design Awards’da ödül aldı. IF Design Awards’ın (International Forum Design Awards) Mutfak/Ev eşyası kategorisinde ‘IF Product Design Awards 2013” kazananları arasında yer almıştır. 3011 ürün arasından 981 ürünün ödüllendirildiği “IF Design Awards”ın ödül töreni 22 Şubat 2013’te dünya genelinden 2000 tasarım profesyonelinin katılımı ile Münih’te düzenlenecektir. 

Arzum Fırrın Ekmek Kızartma Makinesi ayrıca Türkiye’de 2008’den bu yana Turquality Programı etkinliği olarak Ekonomi Bakanlığı, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ve Endüstriyel Tasarımcılar Meslek Kuruluşu’nun (ETMK) işbirliği ile düzenlenen Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri’nde Üstün Tasarım Ödülü’ne de layık görüldü. Arzum, Fırrın tasarımının yanı sıra Arzum Dropy Max Masa Üstü Demlik Silme Altlığı, Arzum Twister Karıştırma Sürahisi ve Arzum Nihale Kablosuz Isıtıcı Altlık ile de Design Turkey İyi Tasarım Ödülü’nün sahibi oldu. 

Arzum, Pazarlama Zirvesi’nde Başarı Hikayesini Anlattı…

Ürünleriyle Türkiye’de ve dünyanın 24 farklı ülkesinde 10 milyondan fazla hanede kullanılan Arzum Küçük Ev Aletleri, başarı grafiğini yükselterek sürdürüyor. Bu yıl 13. kez yapılan Pazarlama Zirvesi katılımcılarına, yaptığı yeniliklerle sektöründe pek çok ilke de imza atan Arzum’un 46 yıllık başarı hikayesini Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı anlattı. 

Superbrands Organizasyonu'nun Nielsen işbirliği ile gerçekleştirdiği "Süper Markalar-Superbrands" isimli araştırma sonucunda, her ülkede seçici kurul tarafından en beğenilen ve başarılı markalar seçilmekte ve bu markalar superbrands üyesi olmaktadır. 2012 yılında Türkiye'de yapılan araştırma sonucunda Arzum, Türkiye'nin süper markalarından biri seçilerek başarı halkasına yeni bir zincir daha ekledi. 

Arzum Küçük Ev Aletleri, MTC Danışmanlık tarafından bu yıl 13.’sü düzenlenen ve çok sayıda üst düzey yöneticinin bir araya geldiği Pazarlama Zirvesi’nde başarı hikâyesini anlatacak. ‘Her büyük marka bir hikâye anlatır’ fikrinden yola çıkılan ve ‘Sizin Hikayeniz Ne?’ konseptiyle yapılacak bu yılki zirvede çok sayıda önemli şirket yöneticisi kuruluş ve başarı hikayelerini paylaşacak. 

Superbrands araştırması sonucunda, Arzum’un Türkiye’nin yükselen markaları arasında yer alması, yıllardır sürdürdüğü yenilikçilik ve sürdürülebilir büyüme hedefiyle tüm paydaşlarının memnuniyetini artırmayı, hep daha kaliteli ürünler ve hizmetler sunmayı amaçlamasının bir karşılığıdır. 

Türkiye’de küçük ev aletleri sektöründe satılan ürün adedinde lider marka Arzum’un Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, şirketin 46 yıl önce başlayan hikayesini katılımcılara anlatacak. Arzum markasının ihtiyaçlara cevap veren yapısının yanı sıra ilke olarak insanların hayatlarını kolaylaştırma amacıyla üretim yaptığını kaydeden Kolbaşı, “Arzum olarak tüm yenilikleri takip ediyoruz. Teknoloji olarak en yenisini üretirken bir yandan da kullanıcıların ihtiyaçlarına bakıyoruz. Onları dinliyor ve beklentilerini öğreniyoruz. Bu titiz çalışmalarımızın karşılığını da 10 milyon haneye dokunarak alıyoruz” dedi. Geçmişten günümüze kadınlar ve Arzum; 

60’lı yıllarda çalışma hayatından feminizm akımına kadar her konuda kadınları dinleyen Arzum, 1967’de elektrikli ütü’yü piyasaya sundu. 90’lı yılların başlarında Türkiye’deki ilk mutfak robotu da Arzum’un çalışan kadınlara sunduğu birçok yenilikten biri oldu. 2010’lu yıllara gelindiğinde ise 24 farklı ülkede, 10 milyondan fazla evde, kadınların ihtiyaç duydukları 150’nin üzerinde ürün çeşidine ulaşıldı. 

Arzum, yarım asır önce Eminönü’nde ticari hayatı başlayan bir işletmenin şu an 24 ülkeye ihracat yapan bir şirket haline geliş serüveninde, kadınlara kulak vermenin önemi ortaya koydu. 

5 – 6 Aralık’ta Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenecek olan Pazarlama Zirvesi katılımcıları, Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı’nın sesinden hayat bulacak olan Arzum hikayesini dinlemenin yanı sıra, Arzum standlarına uğrayarak alacakları numaralarla çeşitli hediyeler ve indirim fırsatları da kazanacak. 

ARZUM TÜRKİYE'NİN SÜPER MARKA SIRALAMASINDAKİ YERİNİ ALDI

1990 yılında markalaşmanın önemini ortaya koymak amacıyla İngiltere'de kurulan ve bugün dünyanın 87 ülkesinde iki yılda bir düzenlenen Superbrands, Türkiye'nin 2012 yılı süper markalarını açıkladı. Şirketlerin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluk projelerine katkıları gibi konular dikkate alınarak belirlenen Türkiye’nin süper markaları sıralamasında Arzum; dünya devleri ile birlikte yer aldı. 

Superbrands Organizasyonu'nun Nielsen işbirliği ile gerçekleştirdiği "Süper Markalar-Superbrands" isimli araştırma sonucunda, her ülkede seçici kurul tarafından en beğenilen ve başarılı markalar seçilmekte ve bu markalar superbrands üyesi olmaktadır. 2012 yılında Türkiye'de yapılan araştırma sonucunda Arzum, Türkiye'nin süper markalarından biri seçilerek başarı halkasına yeni bir zincir daha ekledi. 

1966 yılında kurulmasının ardından bugüne kadar geçen süreçte birçok yatırım, işbirliği, sosyal sorumluluk projesi ve artan ihracat rakamları ile tecrübe kazanan Arzum, Türkiye’nin 159 süper markası arasındaki yerini aldı. 

Superbrands araştırması sonucunda, Arzum’un Türkiye’nin yükselen markaları arasında yer alması, yıllardır sürdürdüğü yenilikçilik ve sürdürülebilir büyüme hedefiyle tüm paydaşlarının memnuniyetini artırmayı, hep daha kaliteli ürünler ve hizmetler sunmayı amaçlamasının bir karşılığıdır.

Deniz Şef Gaziantep’te

Küçük  dokunuşlarla büyük farklar yaratan Arzum, yemekleriyle ve televizyon programlarıyla sevenlerinin gönlünde taht kuran Şef Deniz Orhun'u Gazianteplilerle buluşturdu. Gaziantep'te 30 yılı aşkın süredir hizmet veren Uğurlu Çeyiz mağazasında 23 Ocak Cuma günü gerçekleşen etkinlikte Deniz Şef, inovasyonuyla öne çıkan, eşi benzeri bulunmayan "Sadece Arzum'da" ürünleriyle nefis tarifler hazırladı ve katılımcılara sundu. Gaziantepliler Deniz Şef'i coşkuyla karşıladı. 

Arzum'un sponsor, Murat Kolbaşı'nın jüri üyesi olduğu "Bir Fikrin mi var? yarışması her Cumartesi 20 :00'de 360 ekranlarında!

Türkiye'nin en büyük girişimcilik yarışması ""Bir Fikrin Mi Var?" 9. sezonuyla 360 ekranlarında yayınlanmaya devam ediyor. Küçük ev aletleri sektörünün lider markası Arzum'un sponsor olduğu yarışmada girişimciler, geleceğe yön verecek fikirlerini iş dünyasının duayen isimlerine sunuyor. Arzum Elektrikli Ev Aletleri Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı'nın, Yalçın Ayaydın, Zuhal Mansfield, Fuat Sami ve Leyla Alaton ile birlikte jüri üyesi olduğu yarışma her  Cumartesi saat 20:00'da 360 ekranlarında izleyici karşısına çıkıyor.

Arzum "Turquality Çalışmaları" ile "Markalı İhracat" Ödülü Aldı

Küçük ev aletleri sektörünün lider markası Arzum, İhracatın Yıldızları-Teşvik Ödülleri"nde Turquality kapsamındaki çalışmalarıyla Markalı İhracat ödülüne layık görüldü. Türkiye'nin 2023 ihracat hedeflerine ulaşması, ekonomik büyüme ve kalkınmanın temel taşlarından biri olan ihracatın desteklemesi ile ihracatçı firmaların teşvik edilmesi amacıyla 15 yıldır düzenlenen "İhracatın Yıldızları" ödül töreni 12 Mayıs Perşembe akşamı, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi başta olmak üzere Türk iş dünyasının seçkin isimlerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Ödül töreninde 10 ayrı kategoride toplam 20 ödül verildi.

Turquality kapsamındaki çalışmalarıyla Markalı İhracat ödülüne layık görülen Arzum adına ödülü DÜNYA Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hakan Güldağ’ın elinden alan Arzum CFO’su Cemal Tüfekçi "Arzum markası ile Turquality Programına dahil olduğumuz zamandan beri ihracatımızda, vizyon ve hedeflerimiz doğrultusunda, ciddi oranda artış meydana geldi. Hedefimiz, bu yükseliş trendini koruyarak, Arzum markasını bir dünya markası yapmak.” diye konuştu.

Arzum 16. Hülya Cup Senior Tenis Turnuvası’na destek oldu

Arzum, T.E.D. Spor Kulübü’nün ev sahipliğinde 4-16 Nisan tarihinde gerçekleşen 16.Hülya Cup Senior  Tenis Turnuvası’na co-sponsor olarak spora ve sporcuya olan desteğini sürdürdü.

Türkiye Tenis Federasyonu denetim ve gözetiminde 4-16 Nisan tarihinde gerçekleşen 16. Hülya Cup Senior Tenis Turnuvası, kapanış maçıyla sona erdi. Arzum, T.E.D. Spor Kulübü’nün ev sahipliğinde gerçekleşen  16. Hülya Cup Senior Tenis Turnuvası’na co-sponsor olarak bu heyecana ortak oldu. Daha önce de Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası’nın ana sponsorluğunu üstlenen Arzum,  16. Hülya Cup Senior Tenis Turnuvası’nda kategori birincilerine verdiği ödüllerle spora ve sporcuya olan desteğini sürdürdü.

Arzum “Nar Serisi” bereketin simgesi mutfağınızın yeni gözdesi

Türkiye’nin lider elektrikli ev aletleri markası Arzum, yakından takip ettiği modayı ve trendleri, tasarım ve şıklığı ile öne çıkan ürünlerine yansıtıyor. Arzum yılın moda rengi nar kırmızısından ilham olarak tasarladığı Nar Serisi, mutfaklara estetik bir dokunuş yapıyor. Arzum’un  bolluk ve bereketten yola çıkarak tasarladığı Nar Serisi, tasarımıyla olduğu kadar inovasyonuyla da göz dolduruyor. 

Basın dünyasından birçok isimle beraber gerçekleştirilen Nar Serisi lansmanında konuşan Arzum Pazarlama ve Ürün Geliştirme Direktörü Mehtap Yıldız "Kadınları ve kadın dilini çok iyi anlayan Arzum, modayı ve trendleri yakından takip ediyor, şıklığı hayatın her alanında arayan tüketicilere hitap ediyor. Bu bakış açımızın bir uzantısı olarak, yılın moda rengi nar kırmızısını ürünlerimize uygulayarak, modanın sadece giyimle sınırlı kalmadığını göstermek istedik.  Son dönemde mutfaklarda kullanılan ürünlerin evin diğer bölümleriyle uyum içinde olması gibi bir beklenti var. Mutfağında tasarımı ve şıklığı önemseyen, küçük ev aletlerini mutfak dekorasyonunun bir parçası olarak görenlere, en trend renklerle oluşturduğumuz yeni serilerimizi sunuyoruz.  Bu serilerin en yeni üyesi  olan Nar Serisi'nin, şıklığı hayatın her alanında arayan kadınlar tarafından çok sevileceğine inanıyoruz.  Arzum, 50 yıllık tecrübesiyle kadınlara 'sen dokunursun değişir dünya' diye sesleniyor.  Her zaman kadınların yanında olmaya ve dünyayı güzelleştiren kadınların dünyasını güzelleştirmeye devam edeceğiz." dedi.