SEPET ÖZETİ Arzum SEPETİNİZ BOŞ
ÜYE OL GİRİŞ YAP
ARAMA

Lütfen bulmak istediğin ürünler ile ilgili bir anahtar kelime yazınız ve arama düğmesine basınız.

Arzum
Arzum Arzum MENÜ Arzum Arzum Arzum
0

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim ?

Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürün grubunu yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.

Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.

Satın aldığım ürünle ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?

Hesabım sekmesinden siparişinize girdiğinizde siparişinizi seçerek iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir.Siparişiniz işleme alındıysa iptal edemezsiniz.

Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Siparişleriniz 4 ocak 2017 tarihi itibari ile kargoya verilecektir.

Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişlerinizi, Hesabım, Siparişlerim başlığı altından kontrol edebilir ve siparişlerinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip Siparişlerim başlığı altından siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.

Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.

Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

"Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın Aras Kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan “Siparişlerim" bölümündeki “Kargo Takip” linkine tıklayarak takip edebilirsiniz.
Arzum