Vazgeç
Bildirimler

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün
Alışveriş Sepetim
0

Sepetinizde ürün yok.
Hemen ana sayfaya dönün ve ürünleri keşfedin.

Ürünleri Keşfet

Yükleniyor...
Teslimat ve Kargo

Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Siparişiniz 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.

Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişlerinizi, Hesabım, Siparişlerim başlığı altından kontrol edebilir ve siparişlerinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip Siparişlerim başlığı altından siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.

Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.

Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

"Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın Aras Kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan “Siparişlerim" bölümündeki “Kargo Takip” linkine tıklayarak takip edebilirsiniz.