Vazgeç
Bildirimler

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün
Alışveriş Sepetim
0

Sepetinizde ürün yok.
Hemen ana sayfaya dönün ve ürünleri keşfedin.

Ürünleri Keşfet

Yükleniyor...
Garanti Şartları

Garanti Şartları

1. Garanti süresi,malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 

2. Garanti süresi boyunca garanti hizmetinden faydalanmak için kullanım klavuzunda yer alan üzerinde satış tarihi ve bayi kaşesi onaylı garanti belgesi veya fatura ibrazı gerekmektedir. 

3. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Firmamızın garanti kapsamındadır. 

4. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 gün içerisinde giderilememesi halinde imalatçı-üretici veya ithalatçı malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. 

5. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır. 

6. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; - Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde dört kez, belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, - Tamiri için gereken azami süresinin aşılması, - Satın alma tarihi 30 günü geçmemiş olan cihazın arızalı olması - Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir. 

7. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. 

8. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir.