Vazgeç
Bildirimler

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün
Alışveriş Sepetim
0

Sepetinizde ürün yok.
Hemen ana sayfaya dönün ve ürünleri keşfedin.

Ürünleri Keşfet

Yükleniyor...

Tarihçe

Tarihçe
}

Türkiye’nin lideri…

Tarihçe

1966’da yerli bir marka olarak doğan Arzum, 50 yıldır Türkiye’de hemen her eve girmiş ve başarısını kısa sürede uluslararası boyuta taşımıştır. Teknolojiyi tasarım ve yaratıcılık ile birleştirerek ortaya çıkardığı ürünlerle tüketicilerinin hayatlarını değiştirmeyi hedefleyen Arzum, yarım asırlık yolculuğunda küçük ev aletleri sektöründe Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön vermiştir. Türk malı ilk ütüyü 1967 yılında, ilk mekanik süpürgeyi 1968 yılında, ilk mutfak robotunu 1991 yılında ve ilk elektrikli cezveyi 2003 yılında üreten Arzum, 2001 yılında sektörde 3 yıl garanti uygulamasını başlatarak sektörde garanti sürelerini uzatan ilk marka olmuştur.

“Sen dokunursun değişir dünya” mottosuyla tasarladığı ürünlerle, yerel ve uluslar arası birçok prestijli ödüle layık görülen Arzum, 2014 yılında Türk kahvesinde bir devrim yaratarak, doğrudan fincana servis özelliğiyle bir ilk olan Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesini yurt içi ve global pazara sunarak büyük bir başarı elde etmiştir. 2015 yılında dünyadaki devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality Programı kapsamına alınan Arzum, OKKA’nın başarısı ile Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymak üzere global bir misyonu da yerine getirmektedir.

Bugün gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 ürün kategorisinde 250'den fazla ürünüyle yılda 3 milyonu aşan satış gerçekleştiren Arzum, dünyanın 30’a yakın ülkesinde 10 milyon eve ulaşarak "dünya markası olma" yolunda emin adımlarla ilerlemektedir.